fbpx

Звернення керуючого директора MHIAE

ми, як європейська команда, продемонстрували непохитну співпрацю та єдність. В останні шість місяців, ми всі зіткнулися із спільною діловою проблемою, яка виникла внаслідок зривів на нашому заводі MACO близько квітня. Як ви пам’ятаєте, перебої у виробництві та відвантаженні призвели до проблем з поставками деяких наших компонентів. Тим не менше, завдяки нашій співпраці та зусиллями команди заводу MACO; нам вдалося обмежити втрати продажів на європейському ринку. Цілком позитивне досягнення для всіх нас.

“Всім нам важливо тісно співпрацювати і підтримувати чудовий рівень спілкування зараз як ніколи.”

Оскільки пандемія COVID-19 все ще переважає серед багатьох країн, непросто передбачити, що станеться в майбутньому. За таких обставин для нас усіх важливо співпрацювати та підтримувати чудовий рівень спілкування зараз, як ніколи. Ось чому ми розпочали цю розсилку для наших європейських ділових партнерів. Поряд з інформаційним бюлетенем Global Arch MHI Group, яким ми поділилися з вами на початку цього року, ця розсилка, орієнтована на MHIAE, дозволить нам покращити спілкування та розуміння ситуації у нашому діловому співтоваристві. Ми прагнемо ділитися з вами цим бюлетенем щокварталу, але спочатку я хотів би випускати його трохи частіше. Новий член нашої команди, Jahnae Gumbs - координатор з продажу та маркетингу підтримує мої спонукання. Цього разу я хотів би поділитися з вами тим чим займаюся в даний момент.

Стратегічне планування майбутнього нашої лінійки RAC

Щойно ми розпочали мозковий штурм із відбором європейських ділових партнерів, щоб створити нашу майбутню концепцію розвитку RAC. Розробка вимагає часу, тому мій ідеальний часовий проміжок це наступні 5 років за які ми повинні впровадити наші продукти RAC на європейський ринок. Зараз я прагну розширити участь наших ділових партнерів у цій сфері, щоб ми могли знаходити нові методи співпраці, незважаючи на COVID-19. Я хотів би почути Вас, якщо Ви зацікавлені в тому, щоб брати участь у цьому проекті, будь ласка, зв’яжіться зі своїм контактним відділом продажів.

По-друге, я хочу представити свій внутрішній проект. Я розпочав внутрішній семінар для нашої команди продажів у MHIAE. У березні минулого року я відсвяткував 25 років роботи в MHI Group. За ці роки я отримав багато хорошого досвіду і вчився у своїх колег та наших ділових партнерів. Я вирішив поділитися своїм досвідом зі своєю командою. Вперше я провів свій семінар у автомобільному секторі групи MHI. Ви можете запитати у нашої команди продажів, нудно це було чи ні! Я думаю, що організація збуту - це сфера, в якій ми повинні враховувати вплив Covid 19 щонайбільше. Тому хочу вдосконалити організацію та кожну функцію, щоб мати змогу впоратися з новою ситуацією. Проводячи цей семінар, я сподівався, що кожен почне розмірковувати про власну роботу та своє позиціонування у нашому бізнесі з партнерами. Це чудова можливість для всіх навчитися один у одного.

У нас так багато речей, над якими потрібно працювати разом. Сподіваюся, цей бюлетень допоможе нам працювати як ОДНА КОМАНДА. Будьмо на зв’язку та Гоанзенні! ("Залишайтеся в безпеці!" Фразою MHI.)